ROTTERDAM - Twee kopjes koffie per dag kunnen het risico op baarmoederhalskanker verlagen. Dat blijkt uit recent Amerikaans onderzoek.
20.000 Amerikaanse vrouwen deden mee aan het onderzoek. Daaruit blijkt dat degenen die elke dag meer dan tweeënhalf kopje koffie drinken, minder kans lopen op baarmoederhalskanker dan vrouwen die helemaal geen koffie drinken.


