Volledig scherm
Het Feyenoord-boek met daarop de allerminst gewaardeerde toevoeging. © Facebook/Carlein Aertssen

'Gefeliciteerd kakkerlakken' op Feyenoordboek: 'Bedankt bezorger'

'Gefeliciteerd kakkerlakken'. Die in pen geschreven boodschap zag Carlein Aertssen tot haar verbijstering toen zij haar Feyenoordpakket van Het Legioen per post ontving. 

De 'aanvulling' op de titel wordt in Bergen op Zoom niet bepaald gewaardeerd, zo blijkt uit twee posts op Carleins Facebookpagina. 'Sommigen zullen dit humor vinden, ik wat minder. Ik betaal hiervoor en het is dat het zondag is, maar morgenochtend hebben jullie de eerste klacht al binnen! Bedankt PostNL-bezorger. Ik hoop dat dit je dag een beetje beter maakte!', staat er. 

Overigens lijkt het ergste leed in Bergen op Zoom inmiddels geleden dankzij het Feyenoordservicepunt. Dat beloofd heeft Het Legioen opnieuw te sturen, maar dit keer in een andere verpakking, zodat aan de buitenkant niet te zien is wat erin zit. 

Een woordvoerder van PostNL noemt het 'heel vervelend' wat er is gebeurd.  ,,Dit is heel erg af te keuren. Het lastige is dat niet duidelijk is wanneer dit precies gebeurd is maar dit is absoluut niet de bedoeling. Je hebt post voor een ander gewoon niet te openen, dat is duidelijk."

Stappen

De woordvoerder zegt dat PostNL er alles aan gaat doen om te proberen te achterhalen wie op het pakket geschreven heeft. Mocht dat duidelijk worden, volgen er stappen tegen die medewerker. 

,,Ondertussen heeft onze klantenservice contact met deze mevrouw in Bergen op Zoom. We willen kijken wat we als gebaar naar haar kunnen doen." 

In samenwerking met indebuurt Bergen op Zoom