Voorpagina AD in coronatijd
Volledig scherm
Voorpagina AD in coronatijd © AD

Hoe onze media veranderen in tijden van corona

Media zien met de komst van corona flinke veranderingen in het gedrag van lezers en de interesse in kranten en websites. Hoe zit dat precies, en blijven de vele extra lezers en abonnees ook ná corona hangen? 

Die vraag bespreken Jaap van Zessen en Thomas Boeschoten in de nieuwste aflevering van de podcast De toekomst van de media. Ze doen dat niet alleen. Ze bellen met Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD), Lucas van Houtert (hoofdredacteur Brabants Dagblad), Erik van Gruijthuijsen (directeur/uitgever ADR Nieuwsmedia, Nienke Bakker (stagiaire digitale strategie bij het AD) en Willem-Albert Bol (Directeur Business Development bij DPG Media). Zij hebben allemaal hun eigen perspectief op media in coronatijd. Daarnaast staan Thomas en Jaap nog even stil bij de cijfers: hoeveel schrijven we eigenlijk over corona? En zijn de leesinteresses de afgelopen tijd veranderd? 

Luister & abonneer op de podcast via iTunes of Spotify.