De brand brak dinsdagmiddag uit in de keuken van een woning aan de Mélisandeplaats in Amersfoort.
Volledig scherm
De brand brak dinsdagmiddag uit in de keuken van een woning aan de Mélisandeplaats in Amersfoort. © AS Media

Drooggekookte pan zorgt voor keukenbrand in Amersfoort

De brandweer is dinsdagmiddag rond 12.05 uur uitgerukt voor een keukenbrand. In een woning aan de Mélisandeplaats in Amersfoort stond een pannetje te lang op het vuur en was drooggekookt. 

In samenwerking met indebuurt Amersfoort

Amersfoort