Volledig scherm
De brandweer was snel ter plaatse. © GinoPress B.V.

Flinke schade aan keuken door vlam in de pan in Bunschoten

In een woning aan de Nieuwe Schans in Bunschoten woedde vanmiddag een brand in de keuken, omdat de vlam in de pan was geslagen.

Bewoners probeerden zelf het vuur te blussen. Toen dat niet lukte, wisten zij op tijd uit de woning te komen, aldus een woordvoerder van de brandweer. De brandweer kreeg om 15.30 uur de melding binnen en wist het vuur onder controle te krijgen.

De schade aan de woning is dusdanig dat de bewoners naar alle waarschijnlijkheid vandaag niet in hun huis kunnen blijven. Zo is de complete afzuigkap in de woning weggebrand. Ook Stichting Salvage, die zorgt voor eerste hulp bij brand, zal vanwege de schade ter plaatse komen.

Dagelijks het nieuws uit de regio in je mailbox? Schrijf je in op de nieuwsbrief!

In samenwerking met indebuurt Amersfoort