Volledig scherm
PREMIUM
Nikos van der Laan in het nieuwe pand van Convins. © Rob Voss

Apeldoorns callcenter Convins bijt zich vast in claim op bedrijf van Dirk Scheringa

Zelfs een knallend conflict met Dirk Scheringa kreeg hem niet klein. De Apeldoornse marketeer Nikos van der Laan viert vandaag de opening van zijn nieuwe pand en is apetrots op wat hij met zijn bedrijf Convins heeft bereikt. Zijn gevecht met Scheringa had echter ook pijnlijk mis kunnen gaan, beseft Van der Laan.

Het leek geweldig, de deal die hij sloot met Nationale Bedrijvencheck (NBC). De opdracht die Convins mocht uitvoeren voor het bedrijf van Dirk Scheringa en Paul Vlaanderen was zakelijk gezien buitengewoon interessant, oordeelde Van der Laan. Een jaar later  is het gevoel omgeslagen in wrok. Via de rechter probeert hij het geld te krijgen dat hij nog tegoed heeft van NBC. 

  1. Apeldoornse webshop laat spoor van gedupeerden na
    PREMIUM

    Apeldoorn­se webshop laat spoor van gedupeer­den na

    Leveranciers en klanten betichten webshop BMX Shop Apeldoorn massaal van oplichting. De webshop voor fietscrossartikelen van Apeldoorner Riny van Nieuwenhuizen zou wel afnemen van leveranciers maar niet betalen en klanten juist laten betalen maar vervolgens niet leveren. Van Nieuwenhuizen zelf ontkent oplichtingspraktijken en stelt juist zelf slachtoffer van een lastercampagne te zijn. Meerdere gedupeerden zeggen dat ze aangifte van oplichting hebben gedaan tegen de ondernemer. ,,Die man is ziek in zijn hoofd.’’

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn