Campingplatz Leutasch in Oostenrijk is dit jaar overgenomen door EuroParcs en wordt de komende periode compleet vernieuwd.
Volledig scherm
PREMIUM
Campingplatz Leutasch in Oostenrijk is dit jaar overgenomen door EuroParcs en wordt de komende periode compleet vernieuwd. © EuroParcs

Apeldoornse recreatiegigant barst van de ambitie: EuroParcs wil grootste van Europa worden

EuroParcs blijft groeien en is niet te stuiten. De Apeldoornse recreatiegigant heeft het afgelopen half jaar vijftien nieuwe resorts verworven en is inmiddels actief in vier landen. Het bedrijf richt zijn pijlen nu op Duitsland. ,,We willen de grootste aanbieder van vakantieparken in Europa worden’’, zegt directeur Andries Bruil. 

0 reacties

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    19

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn