Volledig scherm
PREMIUM
De in het roze gestoken Ilse Harmelink heeft zichtbaar lol tijdens haar afscheid als directeur van Apeldoorn Marketing. © Rob Voss

Baas Apeldoorn Marketing vertrekt: ‘Tijd van grote evenementen binnenhalen is geweest’

Ilse Harmelink nam deze week na 2,5 jaar afscheid van Apeldoorn Marketing. De Klarenbeekse (49) was er de eerste directeur. Heeft ze onze gemeente een beetje op de kaart kunnen zetten?    

In je eerste interview als directeur van Apeldoorn Marketing gaf je aan dat je Randstedelingen - terug - naar Apeldoorn wilde halen. Missie geslaagd?

,,Uit gesprekken met makelaars en inwoners maak ik op dat er heel veel mensen deze kant op zijn gekomen. Maar dat kun je echt niet alleen aan Apeldoorn Marketing toeschrijven. Het heeft ook met de huizenprijzen in de Randstad te maken en het feit dat Apeldoorn gewoon een aantrekkelijke omgeving heeft. Het is een optelsom.”

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn