In samenwerking met CNV Internationaal laat werkgroep Fairtrade Apeldoorn in de tweede helft van de Fairtrade week een glazen experiencebox plaatsen pal tegenover de Mc Donalds - bij de ingang van het winkelcentrum. In die glazen box wordt 'De nieuwe kledinglijn van de CNV International' onthuld. Op de foto Anneke Westerlaken (voorzitter) en Theo van Driel (Fairtrade Apeldoorn)
Volledig scherm
In samenwerking met CNV Internationaal laat werkgroep Fairtrade Apeldoorn in de tweede helft van de Fairtrade week een glazen experiencebox plaatsen pal tegenover de Mc Donalds - bij de ingang van het winkelcentrum. In die glazen box wordt 'De nieuwe kledinglijn van de CNV International' onthuld. Op de foto Anneke Westerlaken (voorzitter) en Theo van Driel (Fairtrade Apeldoorn) © Kevin Hagens

Campagne voor eerlijk kledinghandel in Apeldoornse binnenstad

Alles heeft een prijs. Met die slogan vraagt Apeldoorn aandacht voor fairtrade kleding.

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn

  1. Ruim 1 miljoen Nederlanders onder armoedegrens
    Play

    Ruim 1 miljoen Nederlan­ders onder armoede­grens

  2. Hele dag grijs en veel motregen
    Play

    Hele dag grijs en veel motregen