Wie met de bus reist doet er goed aan een reisplanner te gebruiken. Maar de informatie in de app is niet altijd up-to-date.
Volledig scherm
PREMIUM
Wie met de bus reist doet er goed aan een reisplanner te gebruiken. Maar de informatie in de app is niet altijd up-to-date. © Maarten Sprangh

Hendrina uit Apeldoorn is het zat, wéér wachten op een bus die niet komt: ‘Houd ons tenminste op de hoogte’

Omdat er tussen Apeldoorn en Arnhem vanwege een tekort aan chauffeurs minder bussen rijden, kiest Hendrina de Graaf voor lijn 108 om naar en van Christelijke Hogeschool Ede (CHE) te gaan. Op de terugweg staat de Apeldoornse echter geregeld te wachten op bussen die niet komen. ,,Ik snap niet dat het Keolis niet lukt de reisplanner actueel te houden, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent.’’ Keolis erkent het euvel, maar heeft ook goed nieuws.

1 reactie

  • D.P. de Witt

    2 maanden geleden
    Sinds Keolis in Apeldoorn rijdt is het een zooitje, dure losse kaartjes, verdwenen lijnen en dan dit gedoe eroverheen. Hopelijk zijn we snel van Keolis af bij de volgende uitbesteding.
  1. Apeldoornse Dansgroep Pierrot groeit qua leden, maar heeft qua vrijwilligers een flink tekort: ‘Dit kan zo niet doorgaan’
    PREMIUM

    Apeldoorn­se Dansgroep Pierrot groeit qua leden, maar heeft qua vrijwilli­gers een flink tekort: ‘Dit kan zo niet doorgaan’

    Met een twinkeling in de ogen klappen, springen en dansen de deelnemers van Stichting Pierrot in het gebouw op het terrein van zorgaanbieder ’s Heeren Loo waar ze wekelijks repeteren. De groep mocht onlangs het 100ste lid verwelkomen. Een positieve ontwikkeling dat het ledenaantal zo stijgt de laatste tijd, maar tegelijk levert dat zorgen op bij het bestuur.

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn