Luciano De Graaf
Volledig scherm
PREMIUM
© Luciano De Graaf

Politie vreest voor pedojacht in Apeldoornse woonwijk

De politie maakt zich zorgen over de gevolgen van de schennispleging in De Maten. Ze is bang dat er een pedojacht ontstaat in de Apeldoornse woonwijk.   

1 reactie

  • AM BEEK

    2 maanden geleden
    Klopt je blijft toch alert,zelf woon ik in bejaarde woning,maar ben ook http://alert.je wil toch allemaal dat kinderen kinderen mogen zijn.ik woon bij speeltuintje in hofje,maar sta voor mij zelf niet in als ik het zie,met alle gevolgen van dien,als ik de politie moet bellen en die komt is hij al weg.
  1. Libération Animale reageert op vastketenactie in Apeldoorn: ‘Dit is geen overwinning, onze strijd gaat door’
    PREMIUM

    Libération Animale reageert op vastketen­ac­tie in Apeldoorn: ‘Dit is geen overwin­ning, onze strijd gaat door’

    De Franse anarchistische organisatie 269 Libération Animale koos kalverslachterij Ekro in Apeldoorn, omdat het een grote speler is, reageert ze op vragen van de Stentor. Een groep van 84 dierenactivisten ketenden zich afgelopen nacht vast in de productieruimten van de slachterij. ,,Zij hebben de machines 8 uur stilgelegd. Dat heeft een directe impact op dit bedrijf dat jaarlijks 280 miljoen euro omzet aan het vermoorden van meer dan een miljoen kalveren.’’
  2. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    21

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Apeldoorn