Billboards langs de A2 bij Breukelen laten er geen onduidelijkheid over bestaan: Diesel, bedankt.
Volledig scherm
Billboards langs de A2 bij Breukelen laten er geen onduidelijkheid over bestaan: Diesel, bedankt. © Louwman & Parqui

Provocerende campagne van automerk Lexus: 'Diesel, bedankt'

Het automerk Lexus bedankt in een provocerende campagne de dieselmotor voor zijn bewezen diensten. 'Diesel, bedankt', staat er op grote billboards langs de drukke snelweg A2 bij Breukelen.

  1. Tweedehands auto's nóg duurder, maar consument wil er juist minder voor betalen

    Tweede­hands auto's nóg duurder, maar consument wil er juist minder voor betalen

    Terwijl occasions nog steeds duurder worden, wil de consument er juist minder voor betalen. Dat concluderen Gaspedaal.nl en AutoTrack op basis van vraag en aanbod op hun occasionsites. Terwijl de gemiddelde vraagprijs in januari toenam, trokken consumenten juist minder budget uit voor een occasion. In juni vorig jaar bedroeg het verschil tussen die twee nog 12,9 procent. Vorige maand is de kloof fors verder gegroeid, naar 28,2 procent.