Volledig scherm
PREMIUM
Nynke de Jong. © Shody Careman

Achter ieder opgeruimd Funda-interieur schuilt een poetsende huiseigenaar

columnNynke de Jong schrijft drie keer per week over wat haar bezighoudt.

Vorige week maakte de NVM de nieuwe huizenmarktcijfers bekend. En die logen er niet om: de huizenprijzen zijn in één jaar 10 procent gestegen. Bijna driekwart van de huizen is binnen negentig dagen verkocht. Vorig kwartaal ging een derde van de huizen boven de vraagprijs van de hand.

Wij bevinden ons middenin deze gekte: we zoeken zelf een koophuis, en het appartement dat we nu huren gaat binnenkort de verkoop in. Ik heb inmiddels een hechte band met onze makelaar, en besteed meer tijd dan me lief is op Funda.

  1. HAK voert als eerste voedselfabrikant Nutri-Score in: ‘waar wachten we nog op?’

    HAK voert als eerste voedselfa­bri­kant Nu­tri-Sco­re in: ‘waar wachten we nog op?’

    Als eerste in Nederland voert groentefabrikant HAK het voedselkeuzelogo Nutri-Score in. Of het nu een pot appelmoes, doperwtjes, kersen of rode kool is, de etiketten van de HAK-producten worden vanaf 1 september voorzien van het nieuwe logo dat aan de hand van kleuren en lettercodes aangeeft hoe gezond drinken of eten is. Timo Hoogeboom, algemeen directeur van HAK, legt uit waarom zijn bedrijf het voortouw neemt.