anp
Volledig scherm
© anp

Adviessite goede doelen in handen van marketingbureau

De Nationale Goede Doelen Test, een neutrale 'stemwijzer' voor goede doelen, blijkt in stilte verkocht aan een commerciële partij. Potentiële donateurs die de test invullen, verstrekken hun adresgegevens nu ongemerkt aan een marketingbureau.

  1. Reacties op strijd horeca en GGD om personeel: ‘Oh, wat heeft de horeca het zwaar’
    46

    Reacties op strijd horeca en GGD om personeel: ‘Oh, wat heeft de horeca het zwaar’

    ‘Laten we het eens omdraaien: voor heel inspannend werk krijgen horecamedewerkers wel erg weinig salaris’ en ‘Wanneer gaat Amnesty International een onderzoek instellen naar opzettelijke beschietingen van burgerdoelen door de Russen?’ Dit zijn enkele reacties van lezers bij het nieuws van de dag. Hieronder de lezersbrieven die in de krant van woensdag 10 augustus verschenen. Je kunt zelf een reactie insturen via brieven@ad.nl.