Foto ter illustratie.
Volledig scherm
Foto ter illustratie. © Lex van Lieshout ANP XTRA

Essent al week totaal onbereikbaar, klanten weten niet waar ze aan toe zijn deze winter

Energieleverancier Essent en dochtermaatschappij Energiedirect zijn al een week lang op geen enkele manier bereikbaar voor klanten. Oorzaak is een ‘hardnekkige IT-storing’, aldus een woordvoerder. De Consumentenbond neemt daar geen genoegen mee en overweegt een stap naar de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

77 reacties

  • Anas Elhaik

    1 maand geleden
    Tot nu toe zijn ze nog steeds onbereikbaar zowel via chat als tellefoonisch ongelooflijk ik moest geld terug krijgen van me eind afrekening vorige jaar tot nu toe niks ontvangen en niemand kan me te woord staan ik ga weg bij hun wat een slecht bedrijf is het geworden
  • roos vogels

    4 maanden geleden
    Ze mogen niet verhogen op 1 oktober, wettelijk moet er een maand tussen zitten, en nu kregen we bericht van de verhoging op 23 sept... Er zitten dus maar 7 dagen tussen.
  • Ineke Markies

    5 maanden geleden
    Nou er werkt nog steeds niets. De verbruiksmanagerapp, niet de site niet. Alleen de melding dat ze niet thuis zijn.
  • Bobby De Jong

    5 maanden geleden
    @toby louwen: Jeroen Velzens heeft wel gelijk. “Vroeger” waren energie- en waterleidingbedrijven van de gemeenten. Nu zijn ze privaat eigendom met aandeelhouders en is de overheid haar zeggenschap kwijt. Private bedrijven hebben één oogmerk en dat is maximale winst behalen.
  • Bert van Berghem

    5 maanden geleden
    Dat heb je er nu van! Privatisering en marktwerking kent zijn grenzen denk ik!