Linda Akkermans.
Volledig scherm
PREMIUM
Linda Akkermans. © Joost Hoving

Kapotte tv van vijf jaar oud? Aan de service­desk lachen ze je bijna uit als je reparatie voorstelt

columnLinda Akkermans schrijft drie keer per week over wat haar bezighoudt.

19 reacties

  • Theo Boerboom

    3 maanden geleden
    Vroeger werden producten nog zo gemaakt, dat ze te repareren waren. Er bestond nog een (onbewuste) ethische ecologische verantwoordelijkheid. Rationalisering heeft ertoe geleid dat het nog alleen om VERKOPEN gaat, en de "wetenschap" nog alleen daarop gericht is. Verkopen, is nog meer dan gegeven. De onverantwoordelijkheden die zijn bij management, regering, en tot slot ook in de bevolking, voerden tot wat er nu gebeurd. We drukken onszelf straks met de neus op de feiten, verdiend! T Boerboom
  • J.C. Kattestaart

    3 maanden geleden
    El Ninjo gaat gewoon verder.Daar valt niets aan tedoen
  • Dolly J. de Groot

    3 maanden geleden
    Dolly J. de Groot Al die onderzoekers en wetenschappers inclusief klimaatdrammer Frans Timmermans zien enkel de gevolgen maar dé enige échte oorzaak van alle problemen wereldwijd erkennen ze niet of willen ze niet erkennen. Namelijk de overbevolking op onze aarde. Liefs Dolly
  • Harm Platz Platz

    3 maanden geleden
    Ja we mogen idd wel wat milieu vriendelijker omgaan met onze planeet. Echter om elke overstroming toe te wijzen aan de klimaat verandering is natuurlijk kolder en laat zien dat er geen historisch besef en geen kennis van de persoon die daar wat over zegt. Over diegene die daar dan zo hard over roept. Windmolenbladen van afgeschreven windmolens worden begraven. The great Mississippi flood 1927. De grootste rivier overstroming ooit in de VS. De grote vloed 1910 in Parijs. Enz, enz, Hermannus Platz
  • C. Berghuis

    3 maanden geleden
    Of het nou wel of niet gerelateerd is aan klimaatverandering, het kan geen kwaad om wat bewuster te leven. Laten we eens beginnen om de overvloed aan verpakkingen aan te pakken.
  1. Groei internetverkoop niet langer door het dak

    Groei internet­ver­koop niet langer door het dak

    Het zijn zeker nog dubbele cijfers, maar een recordgroei zoals begin dit jaar zat er tijdens het tweede kwartaal niet meer in voor Europese webwinkels. In april, mei en juni spendeerden Nederlandse consumenten meer dan 800 miljoen euro bij buitenlandse webwinkels binnen de Europese Unie. Dit is bijna 17 procent meer dan in dezelfde periode een jaar eerder, maar een stuk minder dan de 64 procent groei die tijdens het eerste kwartaal werd gehaald.