Hannie Schaftschool
Volledig scherm
© Hannie Schaftschool

Kind neemt toetsvraag wel heel letterlijk

'Ik reken het goed' dacht de juf van groep 5/6 van de Haarlemse Hannie Schaftschool tijdens het nakijken van een zelfstandig werkje. Een van de leerlingen gaf deze week een wel heel erg letterlijk antwoord op een vraag uit een toets. De juf plaatste het op Facebook, en het bericht is inmiddels ruim 61.000 keer geliket.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.