Heibedrijf Steenman deinsde er niet voor terug hun slogan 'Iedere paal gaat erin' op de billen van een wielrenster te plakken. De slogan scoort hoge ogen in de verkiezing 'slechtste slogan van het jaar'
Volledig scherm
Heibedrijf Steenman deinsde er niet voor terug hun slogan 'Iedere paal gaat erin' op de billen van een wielrenster te plakken. De slogan scoort hoge ogen in de verkiezing 'slechtste slogan van het jaar' © Steenman

Ranzigheid aan kop in verkiezing 'slechtste slogan'

De pikante, zeg maar gerust ranzige slogans gaan na één dag stemmen aan de leiding in de verkiezing van de 'slechtste reclameslogan van het jaar'. 'Iedere paal gaat erin' (van heibedrijf Steenman uit Oosterblokker), 'Wilt u ook een kale poes? (Beausense beautysalon, Landsmeer) en 'Regelrecht van kippekont naar mensenmond' (eierhandel Marco Kleijer, Putten) vormen nu de top 3.

  1. Martijn laat mensen die hun smaak verloren weer proeven: ‘Ik vind het soms zelf echt niet te eten’
    PREMIUM

    Martijn laat mensen die hun smaak verloren weer proeven: ‘Ik vind het soms zelf echt niet te eten’

    Martijn van Gemst (40) laat mensen die hun smaak hebben verloren weer proeven. Net nadat hij een speciale opleiding hiervoor afrondde, verloor hij zélf zijn smaak door corona. Even was hij in ‘complete paniek’, tot hij besloot zichzelf te onderzoeken. Met succes. ,,Als je het allerliefst friet met mayonaise eet, maar je proeft het niet meer, dan zorg ik ervoor dat je het wél weer ervaart.”
  1. Op het nippertje: vader redt zichzelf en zoontje van auto-ongeluk
    Play

    Op het nippertje: vader redt zichzelf en zoontje van au­to-ongeluk

  2. Tim Hofman zet spotlight op machthebbers: 'Tijd voor namen en rugnummers'
    Play

    Tim Hofman zet spotlight op machtheb­bers: 'Tijd voor namen en rugnummers'