De show stopt vanwege bezuinigingen.
Volledig scherm
De show stopt vanwege bezuinigingen. © STER

Stekker uit Gouden Loeki-show

NPO en de STER stoppen met de Gouden Loeki. De jaarlijkse publieksprijs voor het beste reclamespotje ging sinds 1995 gepaard met een groots opgezette tv-show. De uitzending van 14 januari was definitief de laatste. Dit in het kader van de miljoenenbezuiniging op de publieke omroep. De uitreiking zelf blijft wel bestaan.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    21

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.