anp
Volledig scherm
© anp

Trouw trekt 126 artikelen in van journalist Ramesar

Dagblad Trouw heeft besloten 126 artikelen in te trekken die zijn geschreven door de vorige maand ontslagen redacteur Perdiep Ramesar. De journalist heeft een 'onverklaarbaar groot aantal niet-traceerbare bronnen' gebruikt, oordeelde de onafhankelijke commissie van externe deskundigen die Trouw heeft ingesteld. Daarover bericht de krant vandaag op de voorpagina.