Volledig scherm
De oproep op Facebook. © Pixabay/Screenshot

Vrouw op Facebook: 'Help, waar heb ik mijn auto geparkeerd?'

De ingrediënten voor een portie stress zijn er: je bent al laat voor een afspraak, niet bekend in de omgeving en dan zijn er ook nog omleidingen. Paniek. Dan maar even snel hier de auto parkeren, want die afspraak staat immers. Maar dan na afloop: waar staat de auto ook alweer?

Herkenbaar of niet? Het overkwam de schoonzus van Anneke Brugman gisteren in Zevenaar. Nu roept Brugman via een openbare post op Facebook 'hulptroepen' op om de zwartgrijze Citroën C1 van haar schoonzus terug te vinden.

'Mijn schoonzus moest vanmiddag in Zevenaar zijn, maar woont hier niet. Door alle omleidingen kwam ze te laat op haar afspraak. Ze had de auto ergens neergezet, maar weet niet meer waar', schrijft Brugman.

Haar schoonzus maakte een wandeling van een uur door de wijk, maar dat leverde geen resultaat op. Ook een daaropvolgende zoektocht met zijn tweeën bood geen soelaas. Tijd voor digitale versterking.

45-KPS-7

'Het betreft de ruime omgeving van de Arnhemseweg, zijstraat, de auto's staan naast elkaar en niet achter elkaar. Het kenteken is: 45-KPS-7.'

Brugman vraagt mensen die de auto gevonden hebben haar te bellen op het bij de oproep genoemde telefoonnummer. Of die oproep resultaat heeft, is niet bekend: Anneke Brugman wilde niet inhoudelijk reageren op haar oproep.

  1. HAK voert als eerste voedselfabrikant Nutri-Score in: ‘waar wachten we nog op?’

    HAK voert als eerste voedselfa­bri­kant Nu­tri-Sco­re in: ‘waar wachten we nog op?’

    Als eerste in Nederland voert groentefabrikant HAK het voedselkeuzelogo Nutri-Score in. Of het nu een pot appelmoes, doperwtjes, kersen of rode kool is, de etiketten van de HAK-producten worden vanaf 1 september voorzien van het nieuwe logo dat aan de hand van kleuren en lettercodes aangeeft hoe gezond drinken of eten is. Timo Hoogeboom, algemeen directeur van HAK, legt uit waarom zijn bedrijf het voortouw neemt.