Instagram
Volledig scherm
© Instagram

Personal trainer komt 30 kilo aan om klant te motiveren

De Amerikaan Adonis Hill is geen gewone personal trainer. De 35-jarige New Yorker pakte zijn eigen fors afgetrainde lichaam hard aan door meer dan 30 kilogram aan te komen. Bewust, om zijn klant Alissa te motiveren om samen de overtollige kilo's kwijt te raken.

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Gezin uit Hengelo in ‘vreemd amfibievaartuig’ achtervolgd op het water: ‘Polizei! Stehen bleiben!’
    PREMIUM

    Gezin uit Hengelo in ‘vreemd amfibie­vaar­tuig’ achter­volgd op het water: ‘Polizei! Stehen bleiben!’

    Erik Jan Elmers uit Hengelo (54) en zijn gezin zullen deze zomer niet snel vergeten. Ze voeren in Duitsland met hun zelfgebouwde amfibievoertuig op het water, toen ze de politie achter zich aan kregen. Boten met een eigen aandrijving bleken verboden. „Vanuit een roeiboot hoorde ik: ‘Polizei! Stehen bleiben!’. Ik geloofde het eerst niet. Agenten in een roeiboot?!”
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.