Volledig scherm
Een pan zorgde zondagmiddag voor flinke rookontwikkeling in Boxtel. © Persburo Sander van Gils

Pan te lang op vuur: brandweer rukt uit in Boxtel

BOXTEL - Een drooggekookte pan op het vuur heeft zondagmiddag voor consternatie gezorgd aan de Sint Jozefstraat in Boxtel. Vanwege de flinke rookontwikkeling werd de brandweer gealarmeerd voor een uitslaande woningbrand. Dat bleek mee te vallen.

Het ging mis rond 13.30 uur. Omdat er niemand thuis was forceerde de gealarmeerde brandweerploeg de deur. In de keuken van de benedenwoning stond een pan te lang op het vuur. Dat ging gepaard met de nodige rookontwikkeling.

De brandweer heeft de pan naar buiten gehaald en ventileerde de woning. Voor de zekerheid is ook de bovenwoning gecontroleerd.  Twee blusvoertuigen en een politievoertuig blokkeerden de doorgang in de straat. Het geheel trok bekijks van omwonenden.

Volledig scherm
Een pan zorgde zondagmiddag voor flinke rookontwikkeling in Boxtel. © Persburo Sander van Gils
Volledig scherm
Een pan zorgde zondagmiddag voor flinke rookontwikkeling in Boxtel. © Persburo Sander van Gils
Volledig scherm
Een pan zorgde zondagmiddag voor flinke rookontwikkeling in Boxtel. © Persburo Sander van Gils
Volledig scherm
Een pan zorgde zondagmiddag voor flinke rookontwikkeling in Boxtel. © Persburo Sander van Gils