Toon Joosen toont in zijn werkruimte op de computer de afbeelding die hij  maakte bij een artikel over  het 'Golden Penis Syndrome' in de Amerikaanse Cosmopolitan
Volledig scherm
PREMIUM
Toon Joosen toont in zijn werkruimte op de computer de afbeelding die hij maakte bij een artikel over het 'Golden Penis Syndrome' in de Amerikaanse Cosmopolitan © Pix4Profs-Ron Magielse

Bredase Toon (63) valt in de smaak bij Amerikaanse Cosmopolitan

Aanvankelijk dacht Toon Joosen (63) dat het een grap was. Via Instagram kreeg hij een berichtje. Of hij even wat illustraties wilde leveren voor de Amerikaanse Cosmopolitan?

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    21

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Breda