Gezin met drie kinderen onwel door rook van barbecue op het balkon

VIDEOEen gezin met drie kinderen is gisteravond naar het ziekenhuis gebracht, nadat zij koolmonoxide hadden ingeademd. De oorzaak was een barbecue op het balkon van hun woning aan de Buitenboogerd in Delft. 

,,Er stond een raam open en daardoor is er rook naar binnen gekomen", laat een woordvoerder van de brandweer weten. De gezinsleden werden door de koolmonoxide onwel. 

Na de melding kwamen meerdere ambulances en de brandweer naar het huis. In de ambulance kregen de gezinsleden zuurstof toegediend, waarna ze naar het ziekenhuis zijn gebracht. 

Volledig scherm
Ambulances bij de woning in Delft na de koolmonoxidemelding. © District8

In samenwerking met indebuurt Delft