Volledig scherm
Het logo van de campagne staat op alle streekproducten. © Fred Leeflang

Midden-Delfland de boer op met campagne PUUUR

Midden-Delfland wil zichzelf steviger op de kaart zetten bij de stedeling. Met dit doel is deze week de campagne PUUUR Midden-Delfland gelanceerd.

De vrucht van de eerste gezamenlijke marketingcampagne van agrariërs, voedselproducenten, recreatieondernemers en gemeenten is onder meer te zien in abriposters in Rotterdam, Delft, Schiedam en Vlaardingen.

De publiekscampagne krijgt ook online vorm. Op de nieuwe website puuurmiddendelfland.nl worden de attracties van de groene buffer tussen Delft, Westland en de Waterwegsteden bezongen. Het 'pure landschap' en 'de eerlijke streekproducten' typeren volgens de reclamemakers het gebied. Midden-Delfland zet zichzelf in de markt als een gastvriendelijke en rustgevende omgeving waar je kunt ontspannen en genieten.

De komende maanden wordt er een gebiedsmarketingorganisatie voor Midden-Delfland opgericht. Wie het gedachtegoed van PUUUR Midden-Delfland ondersteunt, kan lid worden voor 200 euro per jaar. Leden krijgen daarmee de mogelijkheid hun eigen productmarketing te verbinden met het gebiedsmerk.

Elke ochtend het nieuws uit de regio in je mailbox? Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Delft of Westland!

In samenwerking met indebuurt Delft