Rogier Schmitt en Martie Kooreman in de VR-ervaring van King Kong in de nieuwe Scheveningse vestiging van Sir Winston.
Volledig scherm
PREMIUM
Rogier Schmitt en Martie Kooreman in de VR-ervaring van King Kong in de nieuwe Scheveningse vestiging van Sir Winston. © Foto AD

Blikwerpen in een nieuw jasje of een virtual reality-ervaring met King Kong: de Duitsers smullen ervan

Op ScheveningenStel: u ziet een dolende Duitse toerist op de boulevard wanhopig naar Google maps kijken. In uw beste mavo 3-Duits probeert u hem te helpen. De man - verbrande kop, type Bastian Schweinsteiger - vraagt: ,,Bitte, wo kann ich hier dosenwerfen?” 

  1. 'Je zult maar zo'n kleinzoon hebben die zijn oma een dagje meeneemt met de trein!’
    PREMIUM
    op scheveningen

    'Je zult maar zo'n kleinzoon hebben die zijn oma een dagje meeneemt met de trein!’

    Dit voorjaar haalde het The Hague Marketing Bureau zijn ‘corona campagne’ van 2020 opnieuw uit de kast. Bij elke keer dat het duo Rutte-De Jonge een mooie zomer beloofde, groeide bij de VVV het vertrouwen dat toeristen ook dit jaar het Zwarte Pad zouden verkiezen boven de Zwarte Zee. ‘Hier kun je genieten in een zee van ruimte’, riepen de reclamespotjes die in mei weer op tv kwamen.

In samenwerking met indebuurt Den Haag

Den Haag