Het Gouden Kalf. Niels Schavemaker bezig met de steak tartare.
Volledig scherm
PREMIUM
Het Gouden Kalf. Niels Schavemaker bezig met de steak tartare. © Frank Jansen

Deze tenten zien in coronatijd hun klantenbestand juist groeien

Restaurants, cafés en eettentjes gaan massaal gebukt onder coronarestricties, maar een enkele tent heeft juist een formule in huis waardoor de zaken floreren als nooit tevoren. De bezorg- en afhaaldiensten sluiten precies aan op wat de klant deze dagen wil: een volwaardige horecabeleving in de eigen woonkamer.

  1. Gaat deze nieuwe, luxe Mall andere winkelcentra leegtrekken? 'Ga maar eens parkeren in Den Haag’
    PREMIUM
    Mall of the Netherlands

    Gaat deze nieuwe, luxe Mall andere winkelcen­tra leegtrek­ken? 'Ga maar eens parkeren in Den Haag’

    Het ziet er allemaal luxe en prachtig uit, je kunt er alles kopen en beleven én het parkeren is gratis. Economen verwachten dan ook dat de nieuwe Mall of the Netherlands in Leidschendam veel publiek gaat trekken. Dat kan grote gevolgen hebben voor de Haagse binnenstad en kleinere winkelcentra in de regio. ,,Mensen komen niet alleen om te kopen, ze willen een dagje uit.’’

In samenwerking met indebuurt Den Haag

Den Haag