Gasleiding knapt bij bedrijfsbrand: vlammen schieten alle kanten op

VideoEen bewoner van de Carelshavenstraat in Den Haag werd afgelopen nacht wakker van een alarm. Toen hij naar buiten keek, zag hij vlammen uit een garagebedrijf slaan. Hij alarmeerde direct de hulpdiensten.

Doordat er een gasleiding was gesprongen tijdens de brand schoten de vlammen alle kanten op. De brandweer kon bij aankomst niet gelijk blussen, maar moest op Stedin wachten om de leiding af te sluiten. In afwachting van de netbeheerder heeft de brandweer het plafond en de wanden gekoeld. Nadat de leiding was afgesloten, kon de brandweer de vlammen snel doven. 

Het pand is bij de brand flink beschadigd geraakt. De oorzaak is nog onbekend. 

In een autogaragebedrijf aan de Carelshavenstraat in Den Haag heeft in de nacht van woensdag op donderdag een brand gewoed. Het pand is daarbij flink beschadigd geraakt.
Volledig scherm
In een autogaragebedrijf aan de Carelshavenstraat in Den Haag heeft in de nacht van woensdag op donderdag een brand gewoed. Het pand is daarbij flink beschadigd geraakt. © District8

In samenwerking met indebuurt Den Haag

Den Haag