Haagse leus 'Your shit is my food' op één na slechtste slogan
De slogan Your shit is my food van het Haagse loodgietersbedrijf L.P Reith is tweede geworden in de Slechte Slogan-verkiezing. 18,5% van de stemmers kozen voor de Haagse leus.
Tot gisteren kon er gestemd worden op de tien genomineerde slogans. De slogan 'Zit je haircut' is de slechtste slogan van 2016. De Utrechtse hairsalon en barber Local Heroes wint daarmee met 21.2% de Blauwe Tegel van de site sloganverkiezing.nl.
1 Zit je haircut (hairsalon en barber Local Heroes, Utrecht) (21,2%)
2 Your shit is my food! (loodgietersbedrijf L.P. Reith, Den Haag) (18,5%)
3 Tiet voor een goede BH (lingeriewinkel Hullegie, Epe) (14,9%)
4 Linger OG Makelt het voor elkaar! (makelaar Linger OG, Amsterdam) (10,2%)
5 Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners hordeuren, Lonneker) (8,0%)
6 We're full of crêpe! (mobiele foodtruck Creppies, Vlaardingen) (6,6%)
7 Food to Thai for! (Thais restaurant Thai from Sky, Amstelveen) (6,4%)
8 Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen) (5,1%)
9 Aad Kentie. Wie kentie niet?! (koffie- en snackcorner Aad Kentie, Rotterdam) (4,5%)
10 Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (houthandel Van Straalen, Utrecht) (4,5%)
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Auto’s, fietsers en scootmobielrijders ingezegend met ‘douche’ vlak voor zomervakantie
De bezoekers van de dienst van de Sint Laurentiuskerk in Voorschoten kregen zondag een wel heel opmerkelijke afsluiting voorgeschoteld. Zij werden namelijk gezegend in hun vervoermiddel door de bisschop in de hoop dat hen niets overkomt tijdens de aankomende zomervakantie. -
Zo ontmoedigt je smarthome inbrekers tijdens je vakantie
Vakantie is fijn, maar voor veel mensen kan het achterlaten van hun huis ook veel stress opleveren. Ben jij bang voor inbrekers, heb je huisdieren die niet mee mogen of verwacht je post terwijl jij in een tropisch oord zit? Dan bieden deze smarthometoepassingen soelaas. -
Waarom we steeds vaker een lekke band hebben op vakantie
Auto's hebben steeds vaker een lekke band in het buitenland. Tien jaar geleden ging het in 20 procent van de pechgevallen in het buitenland om een lekke band, nu is dat 29 procent. Dat meldt de Belgische mobiliteitsorganisatie VAB. -
PREMIUM
Agenten moeten 13 uur leuren met verwarde man om bed te vinden: ‘Al die tijd minder politie op straat’
Agenten uit Delft moesten onlangs 13 uur leuren met een verwarde man, omdat zij maar geen opvangplek voor hem konden vinden. Door het groeiend aantal verwarde personen en tegelijkertijd minder beschikbare bedden, is de politie steeds meer tijd kwijt aan deze mensen. ‘Al die tijd is er dan een politieauto op straat minder'. -
PREMIUMMijn Allessie
In zijn droomwagen Crown Athlete waant Jim zich in Japan
De Toyota Crown Athlete van Jim van Koppen (27) is letterlijk zijn kroonjuweel: bijzondere looks, flink vermogen en een lekker geluid. Oftewel, een op jonge leeftijd verkregen droomwagen, die volgens de Westlander nooit meer de deur uitvliegt.
-
UPDATE54
Onvrede over aanstelling Remkes als bemiddelaar boeren en politiek: ‘Rode lap op een stier’
De aanstelling van Johan Remkes als bemiddelaar tussen boeren en politiek kan de boerenacties van morgen wel eens extra kracht geven. Dat zegt Bart Kemp van Agractie, die de aanstelling van Remkes ‘weinig tactvol’ vindt. Hij verwacht dat de bekendmaking vandaag als ‘een rode lap op een stier’ kan werken. -
PREMIUM
Politie ontmantelt ‘heel forse drugslijn’ vanuit Curaçao: invallen in Delft en Wateringen
Met invallen in Delft en Wateringen heeft de politie een enorme cocaïnelijn tussen Curaçao en Oost-Nederland opgerold. In Nederland zijn zeven personen aangehouden. De politie heeft honderden kilo’s harddrugs in beslag genomen. -
Interieurinfluencers laten tienduizenden mensen in hun huis kijken: 'Het is een beetje uit de hand gelopen’
Voor sommige interieurstylisten is hun eigen huis hun etalage. Ze delen foto’s en video’s van hun aangeklede woon- en slaapkamers op social media. Hoe is het om zoiets persoonlijks als je huis op het wereldwijde web te zetten? Drie stylisten slash interieurinfluencers vertellen.
In samenwerking met indebuurt Den Haag