Volledig scherm
© Slechtste Slogans

Haagse leus 'Your shit is my food' op één na slechtste slogan

De slogan Your shit is my food van het Haagse loodgietersbedrijf L.P Reith is tweede geworden in de Slechte Slogan-verkiezing. 18,5% van de stemmers kozen voor de Haagse leus.

Tot gisteren kon er gestemd worden op de tien genomineerde slogans.  De slogan 'Zit je haircut' is de slechtste slogan van 2016. De Utrechtse hairsalon en barber Local Heroes wint daarmee met 21.2% de Blauwe Tegel van de site sloganverkiezing.nl.

1 Zit je haircut (hairsalon en barber Local Heroes, Utrecht) (21,2%)
2 Your shit is my food! (loodgietersbedrijf L.P. Reith, Den Haag) (18,5%)
3 Tiet voor een goede BH (lingeriewinkel Hullegie, Epe) (14,9%)
4 Linger OG Makelt het voor elkaar! (makelaar Linger OG, Amsterdam) (10,2%)
5 Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners hordeuren, Lonneker) (8,0%)
6 We're full of crêpe! (mobiele foodtruck Creppies, Vlaardingen) (6,6%)
7 Food to Thai for! (Thais restaurant Thai from Sky, Amstelveen) (6,4%)
8 Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen) (5,1%)
9 Aad Kentie. Wie kentie niet?! (koffie- en snackcorner Aad Kentie, Rotterdam) (4,5%)
10 Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (houthandel Van Straalen, Utrecht) (4,5%)

Algemeen Dagblad gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

In samenwerking met indebuurt Den Haag

Den Haag