De gemeente wil van de Prinses Margrietlaan eenrichtingsverkeer maken en de bomen ruimte geven. Inzet: de situatie zoals die nu is.
Volledig scherm
PREMIUM
De gemeente wil van de Prinses Margrietlaan eenrichtingsverkeer maken en de bomen ruimte geven. Inzet: de situatie zoals die nu is. © Gemeente Deventer

Bewoners Bathmen boos op gemeente om plan voor eenrichtingsverkeer in hun wijk: ‘Geen draagvlak’

Bewoners van de Prinses Margrietlaan en omliggende straten in Bathmen zijn boos op de gemeente Deventer. Die wil een deel van de straat versmallen om karakteristieke bomen de ruimte te geven en voert onder meer éénrichtingsverkeer in. De bewoners vinden dat een slecht plan en hebben dat op inspraakavonden ook aangegeven, maar daar wordt in hun ogen niks mee gedaan. 

0 reacties

  1. 
Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsychiater geeft tips
    PREMIUM

    Alleen je kinderen opvoeden: kinderpsy­chi­a­ter geeft tips

    Niemand start een gezin met het idee dat het zal uitdraaien op een scheiding. Ook Charlotte (31) had het niet makkelijk om het voltijdse moederschap los te laten. ,,Andere alleenstaande moeders zeiden dat het wel zou wennen, en ze hadden gelijk: ik heb mijn draai gevonden. Mao en Niloh zijn gelukkig, en met de kat erbij vormen wij een team van vier.” Ze legt uit hoe de regeling met haar partner verloopt, en ook kinderpsychiater Peter Adriaenssens geeft advies rond co-ouderschap.
  2. Deventer ligt op pole position voor Nationaal Voetbalmuseum, ingrijpende verbouwing aan Brink stap verder
    PREMIUM
    update, Video

    Deventer ligt op pole position voor Nationaal Voetbalmu­se­um, ingrijpen­de verbouwing aan Brink stap verder

    Deventer ligt als het aan ontwikkelaar Arjen Lagerweij ligt op pole position voor het nieuwe Nationale Voetbalmuseum, dat dan moet komen in de voormalige bibliotheek aan de Brink. De eigenaar van de panden aan het plein gaat volgende week opnieuw om tafel met de initiatiefnemers, waaronder Matty Verkamman, grondlegger van het plan en voetbalhistoricus. Ondertussen werkt Lagerweij aan de ingrijpende verbouwing.
  3. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Deventer