Dordtse Emre (18) is het gezicht van lhbti-campagne ING

De Dordtse Emre Hoogduijn (18) is het gezicht van ING’s campagne rond Coming Out Dag. ,,Jezelf kunnen zijn is belangrijk voor iedereen.’’

Het is vrijdag 11 oktober: Nationale Coming Out Dag. In 2009 riep minister Plasterk deze dag in het leven om de sociale acceptatie van lesbiennes, homo’s, biseksuelen, transgenders en interseksuelen (lhbti'ers) te bevorderen. Emre Hoogduijn uit Dordrecht wil met belangenorganisatie COC voor elkaar krijgen dat iedereen zichzelf mag zijn op school. In die rol is hij al weken te zien in een landelijke campagne van ING.

In samenwerking met indebuurt Dordrecht

Dordrecht

Poll

Welke toekomst zie jij voor de koopavond in Dordrecht?

Welke toekomst zie jij voor de koopavond in Dordrecht?

  • Koopavond zoals nu, op donderdagavond tot 21.00 uur (11%)
  • Koopavond op vrijdag tot 21.00 uur (42%)
  • Donderdag, vrijdag en zaterdag iets langer open, maar niet tot 21.00 uur (23%)
  • Schaf de koopavond lekker af (24%)
1869 stemmen