Arien van Pelt in zijn zaak in de Vriesestraat in Dordrecht: 'Naast het runnen van het bedrijf, vind ik het heerlijk om zo'n 1,5 dag per week zelf klanten te knippen.'
Volledig scherm
PREMIUM
Arien van Pelt in zijn zaak in de Vriesestraat in Dordrecht: 'Naast het runnen van het bedrijf, vind ik het heerlijk om zo'n 1,5 dag per week zelf klanten te knippen.' © Milan Rinck

'Ik wil alles altijd goed doen'

Elke week houden wij een stadgenoot een spiegel voor. Vandaag de Dordtse ondernemer Arien van Pelt, eigenaar van vier kapperszaken en twee onderwijsleerbedrijven.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    23

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Dordrecht

Dordrecht