Boven: Mohamed Tiznine van Ten Reade Groep (links), Maria Stam van PRO Sliedrecht (midden) en Marjet van Os van theater Cascade. Onder: personeel van Visspecialist Michel Heinen (links), Andrea Bos maakt mondkapjes voor het Caribabad, de mondkapjes van theater De Willem en Sander Dekker van rijschool I-Drive (rechts).
Volledig scherm
PREMIUM
Boven: Mohamed Tiznine van Ten Reade Groep (links), Maria Stam van PRO Sliedrecht (midden) en Marjet van Os van theater Cascade. Onder: personeel van Visspecialist Michel Heinen (links), Andrea Bos maakt mondkapjes voor het Caribabad, de mondkapjes van theater De Willem en Sander Dekker van rijschool I-Drive (rechts). © Collage AD/Foto’s privé

Van bescherming naar reclamebord: ‘We hebben overwogen het theaterprogramma erop te zetten’

MONDKAPJESVisboeren, rijschooleigenaren, theaterdirecteuren, dakdekkers, kroegbazen. Ondernemers van allerlei pluimage laten de mondkapjes die zij tijdens het werk moeten dragen ‘beplakken’ met hun eigen logo omdat in barre tijden elke uiting van reclame mooi is meegenomen. ,,Het is niet de meest fraaie manier van reclame maken. Maar met je eigen naam en een leuk kleurtje erop dan lijkt ‘dat ding’ nog ergens op.’’

In samenwerking met indebuurt Dordrecht

  1. Hondenuitlater van Lady Gaga neergeschoten, twee honden gestolen
    Play

    Hondenuit­la­ter van Lady Gaga neergescho­ten, twee honden gestolen

  2. ANBO: een derde van de 70-plussers gaat stemmen per post
    Play

    ANBO: een derde van de 70-plus­sers gaat stemmen per post

Dordrecht