Christiaan Verhoef (24) voelt zich thuis in Schalkwijk, waar hij met zijn familie een bedrijf runt met 300 melkkoeien. ,,Het stadse leven is niks voor mij. Als ik in Utrecht rijd, krijg ik direct stress van de drukte.''
Volledig scherm
PREMIUM
Christiaan Verhoef (24) voelt zich thuis in Schalkwijk, waar hij met zijn familie een bedrijf runt met 300 melkkoeien. ,,Het stadse leven is niks voor mij. Als ik in Utrecht rijd, krijg ik direct stress van de drukte.'' © Angeliek de Jonge

Eén keer, maar nooit weer: Christiaan (24) stond op de boerenkalender en vond dat doodeng

Christiaan Verhoef (24) prijkte in 2018 met ontbloot bovenlijf op de eerste boerenkalender van Nederland. Zijn ervaring voor de camera bleek eenmalig, want de Schalkwijker houdt zich liever bezig met het familiebedrijf met 300 melkkoeien. Ondanks de nauwe familiebanden werd het ook tijd voor wat zelfstandigheid. Nu woont hij op zichzelf, maar op 200 meter van zijn ouders: ,,Ik schuif nog vaak aan voor een hapje eten.’’

  1. Utrecht steekt opnieuw stokje voor ‘verfoeide’ verbreding A27, minister wil van geen wijken weten
    VIDEO

    Utrecht steekt opnieuw stokje voor ‘verfoeide’ verbreding A27, minister wil van geen wijken weten

    Utrecht doet opnieuw een poging om een stokje te steken voor de door haar verfoeide verbreding van de A27 door landgoed Amelisweerd. Samen met de provincie stelt de gemeente voor dat een commissie verschillende alternatieven voor de verbreding in beeld brengt. Demissionair minister Barbara Visser van Infrastructuur en Waterstaat houdt echter vol dat de verbreding echt nodig is.
  2. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    21

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Utrecht

Utrecht