Volledig scherm
PREMIUM
© Jean-Pierre Jans

Harold Hamersma test soms wel 160 flessen wijn per dag: ‘Wat ik doe, wil ik goed doen’

Ruim toebedeelde smaakpapillen, talent om te proeven, een heleboel ervaring en een buitengewoon associatief vermogen. Ziehier de ingrediënten van Harold Hamersma, sinds kort de wijnschrijver van deze krant.

  1. Irritatie over reclame vitaminepreparaat: nieuwe producent ‘achtervolgt’ klanten in spe overal
    Koken & Eten

    Irritatie over reclame vitamine­pre­pa­raat: nieuwe producent ‘achter­volgt’ klanten in spe overal

    De vitaminecapsules van Vitaepro zijn inmiddels een jaar op de markt, maar in mei is de Zweedse producent met een agressieve reclamecampagne begonnen. Het bedrijf weet zich nu al verzekerd van een groep geïrriteerde consumenten, want wie maar een flintertje belangstelling toont, krijgt meteen cookies geplaatst. Daardoor duiken advertenties op de websites die ze bezoeken telkens op. Niet verboden, wel irritant.