Hanneke Faber, Unilever.
Volledig scherm
PREMIUM
Hanneke Faber, Unilever. © Pim Ras Fotografie

Eerste coronapatiënt in Italië was Unilever-medewerker: ‘We stonden direct in crisisstand’

Interview Hanneke FaberDe uitbraak van het coronavirus heeft de wereldwijde economie met een nooit eerder vertoonde snelheid in een recessie gestort. Hoe gaan de toonaangevende bedrijven in ons land met deze crisis om? Vandaag: Unilever.

  1. Bol.com neemt moeilijk besluit en stopt met verkoop ‘haatboeken’

    Bol.com neemt moeilijk besluit en stopt met verkoop ‘haatboeken’

    De kogel is door de kerk: Bol.com heeft besloten om geen platform meer te bieden aan boeken die haatdragende boodschappen bevatten, zoals antisemitisme en homohaat. Dat laat een woordvoerder van de grootste online winkel van Nederland weten. Het Openbaar Ministerie is nog altijd bezig met een onderzoek naar Bol.com, nadat deze nieuwssite ontdekte dat er meerdere werken te koop werden aangeboden over een beruchte nazileider uit de Tweede Wereldoorlog.