Volledig scherm
PREMIUM
© Joost Hoving

Geen anderhalve meter afstand in de bio-industrie

columnIrene van den Berg is journalist en columnist, gespecialiseerd in financiële psychologie. In haar verhalen probeert zij ons economisch gedrag te verklaren.

  1. Ikea overladen met klachten over slechte service: ‘Het frustreert en spijt ons’
    PREMIUM

    Ikea overladen met klachten over slechte service: ‘Het frustreert en spijt ons’

    Producten die niet of kapot worden geleverd, het achterblijven van terugbetalingen en een klantenservice die van de aardbodem verdwenen lijkt. Het regent al weken honderden klachten over Ikea. Het woonwarenhuis herkent de geschetste situatie en wijst naar de ‘ongekend hoge vraag naar producten’. ,,De huidige coronasituatie vraagt ongekend veel van onze operatie en brengt grote uitdagingen met zich mee”, meldt een woordvoerder.
  1. Jeugdwerker Rania probeert rust te bewaren vanaf haar scooter
    Play

    Jeugdwer­ker Rania probeert rust te bewaren vanaf haar scooter

  2. Argentijnen vechten tegen gigantische bosbranden
    Play

    Argentij­nen vechten tegen giganti­sche bosbranden