Oprichter Raymond Cloosterman: 'Parijs is een moeilijke markt.'
Volledig scherm
Oprichter Raymond Cloosterman: 'Parijs is een moeilijke markt.' © UP/ Toussaint Kluiters

Hollands cosmetica-bedrijf Rituals slaat zijn vleugels uit

Het oer-Hollandse Rituals, specialist in luxe bad- en verzorgingsproducten, slaat zijn vleugels uit. Binnenkort opent er een winkel in cosmeticamekka Parijs. Hoe slaagt het bedrijf erin steeds meer klanten te verleiden?

  1. Geen popcorn en cola meer vanwege corona, bioscopen boos: ‘De regels slaan door’

    Geen popcorn en cola meer vanwege corona, bioscopen boos: ‘De regels slaan door’

    De Nederlandse bioscopen reageren met grote verontwaardiging op het totaalverbod op de verkoop van eten en drinken in hun zaken. Dat blijkt uit een rondgang door deze site. De winkels en buffetten in de bioscopen zijn vandaag op last van de overheid gesloten vanwege het toenemende aantal coronabesmettingen. De ketens vrezen flink omzetverlies nu ze niet langer eten en drinken mogen aanbieden aan hun bezoekers. ,,Ze kunnen beter meteen de bioscopen dichtgooien”, klinkt het teleurgesteld.