Publiek aan het winkelen in de Grote Houtstraat in Haarlem.
Volledig scherm
Publiek aan het winkelen in de Grote Houtstraat in Haarlem. © ANP

We zijn rijk, maar kopen er niets voor

Vertrouwen broosHet gaat goed met de economie, maar Nederlanders hebben absoluut niet het gevoel dat ze daarvan profiteren. Het verschil tussen wat we met onze economie zien gebeuren en wat we in onze eigen portemonnee voelen, was in dertig jaar niet zo groot.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.