Een veerpont met XS4ALL-reclame vaart op het IJ. foto: Marc Driessen
Volledig scherm
Een veerpont met XS4ALL-reclame vaart op het IJ. foto: Marc Driessen © Marc Driessen

XS4ALL-actievoerders vangen bot bij KPN, gaan voor plan B

Ruim 45.000 klanten pleiten voor behoud van XS4ALL, maar KPN blijft bij zijn standpunt om te stoppen met het merk. Een gesprek met het actiecomité achter de petitie heeft niets opgeleverd.

  1. Albert Heijn slaat terug in Oranje-rel: juichcape van Jumbo nu ook in hun reclame

    Albert Heijn slaat terug in Oran­je-rel: juichcape van Jumbo nu ook in hun reclame

    Albert Heijn heeft met een reclame gereageerd op de rel die eerder deze week ontstond rond de commercial van concurrent Jumbo. De KNVB probeerde tevergeefs om de EK-reclame van die supermarktketen van de televisie te krijgen, dan wel te laten aanpassen. De spot met de Snollebollekes en de populaire juichcape was volgens de voetbalbond te veel gelinkt aan het EK, terwijl de Albert Heijn een officiële partner is.
  2. KNVB wilde Snollebollekes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan
    43

    KNVB wilde Snollebol­le­kes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan

    Voetbalbond KNVB heeft tevergeefs geprobeerd om de EK-reclame van supermarktketen Jumbo van de televisie te krijgen of in ieder geval te laten aanpassen. De bond stuurde een brief naar Jumbo, waarin hij zich beklaagde over de reclamespot met de Snollebollekes en de populaire ‘juichcape’ waarvoor klanten van de supermarkt kunnen sparen. In een reactie liet Jumbo de KNVB weten de campagne zo te laten.