In een verzorgingshuis aan de Gasthuisstraat in Eindhoven woedde woensdagavond kort een brand.
Volledig scherm
In een verzorgingshuis aan de Gasthuisstraat in Eindhoven woedde woensdagavond kort een brand. © Fotopersburo Bert Jansen

Brand in verzorgingshuis Eindhoven door pannetje op het fornuis, vrouw gewond naar het ziekenhuis

EINDHOVEN - In verzorgingshuis Wilgenhof aan de Gasthuisstraat in Eindhoven woedde woensdagavond kort een brand. De brand ontstond door een pannetje op het fornuis. Hulpdiensten rukten groots uit, maar de brand bleek kleiner dan verwacht. Het vuur was snel onder controle. Wel werd een vrouw gewond naar het ziekenhuis gebracht. 

In samenwerking met indebuurt Eindhoven