Volledig scherm
Brand in een seniorenflat in Eindhoven. © Bert Jansen

Keukenbrand in seniorenflat in Eindhoven, ouder stel vergeet pannetje op het vuur

EINDHOVEN - Een ouder stel dat de hond uit ging laten, heeft een keukenbrand veroorzaakt in hun woning in een seniorenflat aan de Thomas a Kempislaan in Eindhoven. Ze waren een pannetje vergeten dat nog op het vuur stond. 

Op het moment dat de brand uitbrak was er dan ook niemand in de woning. Het brandje brak uit op de tweede verdieping en zorgde voor veel rookontwikkeling. De brandweer heeft de deur geforceerd om binnen te kunnen. De schade valt mee, de rook veroorzaakte de voornaamste overlast. 

Er raakte niemand gewond bij de brand.

Volledig scherm
Brand in seniorenflat in Eindhoven. © ED

In samenwerking met indebuurt Eindhoven