sloganverkiezing.nl
Volledig scherm
© sloganverkiezing.nl

Bedrijf uit Lonneker genomineerd voor slogan 'Wie niet horren wil moet maar voelen'

LONNEKER - ‘Wie niet horren wil moet maar voelen’. Met deze reclamespreuk is het Lonneker bedrijf Horrenpartners één van de tien genomineerden in de landelijke verkiezing voor de slechtste slogan. Andere genomineerden zijn een Nijmeegse patisserie (“Wij spelen open taart”) en een lingeriewinkel uit het Gelderse Epe (“Tiet voor een goede BH”).

In samenwerking met indebuurt Enschede

  1. Op het nippertje: vader redt zichzelf en zoontje van auto-ongeluk
    Play

    Op het nippertje: vader redt zichzelf en zoontje van au­to-ongeluk

  2. Tim Hofman zet spotlight op machthebbers: 'Tijd voor namen en rugnummers'
    Play

    Tim Hofman zet spotlight op machtheb­bers: 'Tijd voor namen en rugnummers'