Marcel Roorda (rechts) met zijn compagnon in Doop, Daan Gönning (midden), en Sander van den  Dries (links), oprichter van Triggerfish.
Volledig scherm
Marcel Roorda (rechts) met zijn compagnon in Doop, Daan Gönning (midden), en Sander van den Dries (links), oprichter van Triggerfish. © Doop

Overname in marketingland: Doop Enschede groeit door

ENSCHEDE/ZWOLLE - Het Enschedese bureau Doop Creative Digital Heroes neemt het Zwolse bureau Triggerfish over. Net als Doop is Triggerfish een digitaal marketingbureau met de focus op een mix van merken bouwen, technologie en data. Doop bestaat nu uit totaal 60 mensen.

  1. Kinderen aan de moestuin: 'Kweek in eierdoos of maak van druivendoosje een kweekkastje'
    PREMIUM

    Kinderen aan de moestuin: 'Kweek in eierdoos of maak van druiven­doos­je een kweekkast­je'

    Als je eenmaal bezig bent met gezond eten voor kinderen, is het een kleine stap naar je eigen groenten kweken. Marije Woertman uit Deventer wil kinderen aanzetten hun eigen groente en fruit te verbouwen. ‘Wat is er nou lekkerder dan je zelf geteelde worteltjes of komkommers eten?’ Om de drempel voor onder andere ouders nog lager te maken, opent ze nu een ‘Voorbeeld Kindermoestuin’.

In samenwerking met indebuurt Enschede

  1. Met passen en meten wordt 94 meter lang superjacht door Alphen geloodst
    Play

    Met passen en meten wordt 94 meter lang superjacht door Alphen geloodst

  2. Striptekenaar Toon van Driel: 'Als ik het AD mag vullen met Knudde, kom ik pagina's tekort'
    Play

    Stripteke­naar Toon van Driel: 'Als ik het AD mag vullen met Knudde, kom ik pagina's tekort'