H&M nieuwste partner van Nederlandse FIFA-competitie
edivisieH&M is de nieuwe official partner van de eDivisie, de EA Sports FIFA 21-competitie van de Eredivisie. Met het partnership is het fashionmerk gedurende de gehele competitie op verschillende momenten en manieren zichtbaar en produceert H&M een hoogwaardig videoformat voor de eDivisie community.
H&M is in de eDivisie – die op 17 november start – zichtbaar tijdens en na de wedstrijden en gedurende de interviews. Daarnaast wordt in samenwerking met de eDivisiespelers branded content geproduceerd waarin spelers hun tips & tricks onthullen die hen zowel in hun vrije tijd als tijdens het spelen succesvol maken. Deze relevante, informatieve interviewserie wordt later in het seizoen gelanceerd, wanneer de spanning in de competitie verder is opgelopen.
,,In elke samenwerking is het voor een partner essentieel om de vooraf gestelde doelstellingen te bereiken. Alle eDivisie partnerships zijn bewezen succesvol geweest; van het werven van personeel tot het vergroten van top of mind awareness en overweging. Het is heel gaaf dat H&M dit avontuur aandurft, en zelfs zo ver gaat dat zij ook haar eigen digitale kanalen en winkels inzet om deze samenwerking tot een succes te maken. Ik ben ervan overtuigd dat we samen met H&M onze community fantastische content en activaties gaan bieden en positieve resultaten zien aan het einde van dit seizoen,” zegt Arnoud Schonis, Project Manager eSports bij de Eredivisie CV.
Outfit helpt bij prestaties
,,Wanneer je je goed voelt, dan presteer je beter. Een goede outfit kan hier absoluut aan bijdragen. De eDivisie en H&M zijn mede om deze reden een mooie match. Het enorme bereik van de digitale voetbalcompetitie maakt de eDivisie voor ons een uitstekende partner om een relevante groep aan te spreken. Wij kijken er enorm naar uit om samen met eDivisie aansprekende content te maken waarmee we jongeren kunnen inspireren”, aldus Laura Muscas, Hoofd marketing en communicatie bij H&M Nederland.
H&M is vanaf 17 november tot en met eind mei zichtbaar in de reguliere eDivisie-uitzendingen (elke dinsdag en woensdag van 18.00 tot 21.15 uur) en vanaf eind december met een speciale videoserie op het YouTube-kanaal van de eDivisie.
Bekijk hieronder onze video's over esports:
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Interieurinfluencers laten tienduizenden mensen in hun huis kijken: 'Het is een beetje uit de hand gelopen’
Voor sommige interieurstylisten is hun eigen huis hun etalage. Ze delen foto’s en video’s van hun aangeklede woon- en slaapkamers op social media. Hoe is het om zoiets persoonlijks als je huis op het wereldwijde web te zetten? Drie stylisten slash interieurinfluencers vertellen. -
Schrijft Max Verstappen dit weekend ook de (virtuele) 24 uur van Le Mans op zijn naam?
-
Samenwerking tussen Nederlandse FIFA-organisatie Bundled en Inter Milan: ‘We zijn vereerd’
De Nederlandse FIFA-agency Bundled maakt vandaag een mooie samenwerking bekend. Niet alleen slaan zij de handen ineen met Inter Esports, ook maakt Levy Frederique direct een transfer naar de Italiaanse club. -
Team Gullit kondigt FIFA-superteam TG.NIP aan
De Nederlandse FIFA-academie Team Gullit en de Zweedse esportsorganisatie Ninjas in Pyjamas (NIP) hebben de oprichting van een gezamenlijk FIFA-superteam aangekondigd. TG.NIP zal meedoen aan de FIFA Global Series, de grootste FIFA-competitie ter wereld. -
eDivisie-deelnemers strijden wegens corona nu thuis om 100.000 euro
De gamers die vanaf 17 november uitkomen in de eDivisie spelen hun wedstrijden komen seizoen vanuit huis of vanuit het stadion van hun club. Hiermee voldoen de deelnemers aan de FIFA 21-competitie aan de coronamaatregelen.
-
Waarom we steeds vaker een lekke band hebben op vakantie
Auto's hebben steeds vaker een lekke band in het buitenland. Tien jaar geleden ging het in 20 procent van de pechgevallen in het buitenland om een lekke band, nu is dat 29 procent. Dat meldt de Belgische mobiliteitsorganisatie VAB. -
Miljoenendeal voor twaalfde team CDL nog steeds niet beklonken
Er is nog steeds geen twaalfde team gevonden om deel te nemen aan de Call of Duty League (CDL). Hoewel er onderhandelingen gaande zijn, is de witte rook nog nergens te bekennen. Dat begint een probleem te worden, want over ongeveer anderhalve maand begint de liga aan het nieuwste seizoen. -
Zo ontmoedigt je smarthome inbrekers tijdens je vakantie
Vakantie is fijn, maar voor veel mensen kan het achterlaten van hun huis ook veel stress opleveren. Ben jij bang voor inbrekers, heb je huisdieren die niet mee mogen of verwacht je post terwijl jij in een tropisch oord zit? Dan bieden deze smarthometoepassingen soelaas.