Volledig scherm
Vorig jaar vierden De Stijloren nog hun 66ste verjaardag. Maar al is de club op leeftijd, hij gaat met zijn tijd mee: De Stijloren hopen nu wat extra's te verdienen aan bestellingen via webshops. © Pierre van Damme

De Stijloren hopen op een 'kerstbonus’ van Bol.com en Thuisbezorgd.nl

ETTEN-LEUR De Stijloren hebben een nieuwe bron van inkomsten aangeboord. Wie zijn pakketjes en eten de komende tijd met een omweggetje bestelt, spekt daarmee de kas van de Ettense carnavalsstichting. Zonder dat je er zelf een cent extra voor uit hoeft te geven.

Ze hebben geen idee hoeveel het eigenlijk op kan leveren, zegt Thony den Braber van De Stijloren. Maar: hun deelname aan de actie via de site SponsorKliks kost de vereniging ook niets, dus is het de moeite waard het in elk geval uit te proberen.

SponsorKliks

De Stijloren kregen de tip via een tennisvereniging, vertelt Den Braber. Die wees ze op het bestaan van SponsorKliks: een website waar je je als vereniging aan kunt melden. 

Commissie

De site maakt dan een pagina voor de vereniging aan, waarop bezoekers door kunnen klikken naar webshops als Bol.com, CoolBlue en Thuisbezorgd.nl. SponsorKliks krijgt een kleine commissie voor elke bezoeker die op deze manier iets bestelt, en: 65 procent van die commissie gaat vervolgens weer naar de betrokken club. 

Quote

December is een mooie maand om hiermee te beginnen

Thony den Braber, De Stijloren

,,December is een mooie maand om hiermee te beginnen, we zijn heel benieuwd hoe het project er aan het einde van deze maand voor staat”, zegt Den Braber.

Wie De Stijloren op deze manier een handje wil helpen, kan op csdestijloren.nl/sponsoren klikken op hun eigen link naar SponsorKliks.