News United / Stefan Verkerk
Volledig scherm
PREMIUM
© News United / Stefan Verkerk

Na talloze beloften is de N50 nog altijd een dodenweg: ‘Ik heb nul komma nul vertrouwen dat er wat goeds komt’

‘N50 vierbaans!’ kopt de Stentor op 25 november 2016. De euforie is groot als na een intense lobby de dodenweg bij Kampen breder en veiliger wordt. ‘In 2021 is het zover’, klinkt het optimistisch. Vijf jaar later ligt er 10 miljoen euro klaar, maar er is nog geen plak extra asfalt gelegd. Hoe de euforie verandert in chagrijn.

  1. Lezers over de kosten op retourzendingen bij Wehkamp: ‘Als ze nu eens beginnen met een goede maatvoering’
    PREMIUM
    3

    Lezers over de kosten op retourzen­din­gen bij Wehkamp: ‘Als ze nu eens beginnen met een goede maatvoe­ring’

    Webwinkel Wehkamp gaat ‘vanaf heel binnenkort’ klanten laten betalen voor retourzendingen. Dit doet het bedrijf om de enorme stapel retourzendingen terug te dringen. Deze keuze roept veel reacties op; Terecht zegt de een, de ander wil gewoon meerdere maten kunnen blijven passen: ‘De ene L is niet hetzelfde als de andere L.’
    Zwolle, Apeldoorn, Deventer, Steenwijkerland, Zutphen, Lochem, Hardenberg, Raalte, Dronten, Zwartewaterland, Staphorst, Brummen, Zeewolde, Hattem, Olst-Wijhe, Dalfsen, Harderwijk, Nunspeet, Voorst, Meppel, Heerde, Oldebroek, Rijssen-Holten, Berkelland, Epe, Elburg, Noordoostpolder, Urk, Nijkerk, Ermelo, Bronckhorst, Ommen, Putten, Kampen, Lelystad