Getty Images
Volledig scherm
PREMIUM
© Getty Images

DHL is langzaam (maar wel goedkoper dan PostNL)

Naar de winkel gaan was afgelopen jaar lastig en lang zelfs niet mogelijk. Daarom kwam de winkel steeds vaker naar ons toe. We bestelden gezamenlijk miljoenen pakjes. Vijf dilemma’s over de bezorging.

9 reacties

  • de Roo

    1 jaar geleden
    PostNL is in nederland waarschijnlijk de beste pakket- en postbezorger, maar als het via PostNL naar Duitsland verzonden moet worden, komt het in handen van Hermes, de allerslechtste bezorger... Daarom ben ik heel blij wanneer een bestelling uit Nederland met DHL wordt verstuurd zodat ik in Duitsland me geen zorgen hoeft te maken of het ook aankomt. Ik vind de DHL in Duitsland echt een topper.
  • C. Brijer

    1 jaar geleden
    @L.Koenraad. Ik ben het helemaal met u eens. Toevallig heb ik wel zo’n app (uit nood geboren) zo heb ik ook ontdekt dat ze gewoon niet langskwamen, maar wel vermelde dat ik niet thuis was (wat dus niet zo was).
  • Jacqueline de Graaff

    1 jaar geleden
    DHL is het slechtste. Hoe vaak ze melden `we hebben je gemist` terwijl ik gewoon thuis ben want invalide. Naar bedrijf!
  • Bartelsman

    1 jaar geleden
    Heinz Ik vind het ongehoord van DHL, dat mijn pakketjes afgegeven worden bij de buren. Terwijl je aangeeft op internet het af te geven op een servicepunt. Ik ben invalide, en voordat ik bij de deur ben, zijn ze al weer weg.
  • L Koenraad

    1 jaar geleden
    @C.Breijer. Ik vind het aanmatigend dat alles en iedereen er tegenwoordig maar vanuit gaat dat je een smartphone hebt ik heb m niet (niet nodig ook) kan dus ook niks in een "app" aangeven. Daarnaast laat ik iets bezorgen juist om het NIET te hoeven ophalen dus ook niet bij een afhaalpunt. L.Koenraad
  1. Nieuwe groep 'werkende armen’ klopt aan bij schuldhulpverleners door energiecrisis
    PREMIUM
    122

    Nieuwe groep 'werkende armen’ klopt aan bij schuldhulp­ver­le­ners door energiecri­sis

    Nederlandse schuldhulpverleners krijgen in toenemende mate te maken met bedreigingen door klanten die hard getroffen worden door de stijgende energiekosten en kosten voor levensonderhoud. Mensen die toch al in de knel zaten, worden nu wanhopig. ,,Er kloppen mensen aan die dat nooit eerder deden,’’ aldus Marco Florijn, voorzitter van de Nederlandse vereniging voor financiële hulpverleners (NVVK).