Volledig scherm
PREMIUM
Wethouder Kirsten Schippers van de gemeente Waddinxveen is te zien in een kleurige marketingcampagne voor het Sleutelkwartier, een hippe wijk die moet ontstaan tussen de hefbrug en het NS-station. © Gemeente Waddinxveen

Marketing rond ‘WDDNXVN’ en Sleutelkwartier valt slecht in Waddinxveen

In Waddinxveen wordt al een paar weken met stijgende verbazing en ergernis gesproken over de reclame voor het Sleutelkwartier, een nieuwe hippe wijk die ruwweg tussen de hefbrug en het station moet ontstaan.

Het tijdelijke ‘SK Lab’ in het voormalige bankgebouw van ABN Amro in de Passage dat op 21 maart is geopend, heeft van omwonenden Maris Uitbeijerse en Jacob Vis al bijnamen gekregen als ‘kermisattractie’ en ‘poffertjeskraam’. En ook op Twitter zijn de negatieve kwalificaties niet van de lucht. 

In samenwerking met indebuurt Gouda